valborg

Hela dagen har varit wierd.

Jag var sjukt glad när jag åkte till skolan, och på skolan var jag och alva galna jävlar! Men vi skrattade somfan iaf :) Nu är jag hemma och känns som att allt bara har rasat ihop. Tänk om jag bara skulle kunna sluta bry mig om alla andra 24/7 och kanske tänka att allt inte är mitt fel (dock så äre ju det denna gång). Men men.. vad ska jag göra? jag försöker ju iaf.

Förövrig så äre ju valborg idag eller vad man säger, och jag ska vara med tjejerna(!) ett tag iaf. Förhoppningsvis hela kvällen, men jag vet inte hur pepp dom är :)


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Vad har hänt?



Hör av dig om dom lägger ner! :) Puss<3

2009-04-30 @ 17:35:32
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0