Fan

Fan, säg inte att det är sant. Det får inte vara det. Jag klarar inte av sånt. Inte alls. Det blev inte bättre av att jag lyssnade på 'Please don't leave me' samtidigt då jag fick höra ryktet. Just nu vet vi inget. Det återstår att se. Jag hoppas på det bästa.


Johanna kanske kommer över hit och tittar på film med mig :D Mjao är emo och svarar inte i telefonen :( 
Ja, vi får se vad det blir för film oxå. Det märks :) Nej, jag tror jag måste bädda min säng.. lakat ska inte ligga på golvet va? ^^ Haha. 

Annars idag så har jag varit hos mormor och morfar. Jag fick mat och efterrätt :D Glass med jordgubbar, mums! ^^ Sen kollade jag på trav med morfar och kollade på kort med mormor :) trevligt, faktiskt. 

Nej, bädda vare jag skulle göra :) 



____

(nån timme senare)



Nu har johanna varit här och vi tittade på film :D Ja, nu ska jag sova.



Och jag säger fortfarnade 'fan' till att jag är helt ovetande om hur det ligger till.

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ful <3

2009-09-11 @ 18:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0