Feeestival

Inatt sov Johan här, det var mycket uppskattat av mig kan jag säga. Det spelade ingen roll att jag fick sova med filt för att han tog mitt täcke, bara det att han sov bredvid mig gjorde att jag glömde att jag inte mådde som vanligt. Jag vet inte hur jag ska fixa att vara borta 1 ½ vecka utan att få träffa honom nu. Har ju redan blivit så 2 ggr under sommaren, det var hemskt! Men men :)
Jag älskar dig Johan <3

Idag så har jag och Johan varit och hämtat Funk och så handlade vi glass, gott :) Sen åkte vi väl bara hem till mig för at äta kaka och pojkarna kollade när bror min fixade bilen. Haha.

ikväll blire Morafestivalen! :D och jag som skulle spara pengar >< Fan! Hoppas jag får kul iaf x)

IMORN DRAR JAG! :D woooooohooooooo! England ftw :D
Packa nu ^^ hejs!


<3



over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Älskar dig oxå sötnos..saknar dig redan<3

2009-08-04 @ 00:26:32
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0