Fredag

Jag är så bra med rubriker ><


Jag fick mysa med bästaste inatt. Det är underbart och vakna upp bredvid honom :) <3 Dock så hade jag extremt jätteont i mitt huvud inatt och imorse. Har det nu med ><
Tror jag ska ta och dra igång en film och kanske ta det lugnt idag :) Ska se om det finns popcorn hemma. ^^ Jag lär mig äta dom utan att sätta i halsen, det gäller att tugga 3000 ggr först :D Haha.
Hmm.. nu kom jag på att jag kanske ska vara fjortis och kolla på The OC :) fårse vad det blir :)





Ryan och Marissa





Tanken på att vi har samma förflutna skämmer mig. Jag vill inte leva ditt liv i repris. Jag vill inte vara som du. Jag vill inte bli den tjejen som du nu är... förlåt. 



Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

<33

2009-08-17 @ 01:35:25
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0