Glader

Jag måste säga att jag är glad :D Jag orkar inte oroa mig, får ta det när jag kommer hem.. om det är kvar då ^^ har haft en fett nice kväll med asgoa vänner!  <3
jag har även åkt karusell :D underbart! Jag blev lite chockad av den ena och den andra, och det blev en del pussar och kramar från folk (som jag vanligtvis inte ens snackar med). Men det var väl trevligt det med x)
Gick hem sen efter att jag skyllde på Bälter att han hade tagit Neas sko, men jag låg väl bakom det mesta där måste jag erkänna. Haha. Jaja.
Sa hejdå till johan nyss, det var väl inte det roligaste, men det var kul att gå hem med honom iaf ^^ <3 Haha.

IMORN! :D <3333333

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0