Ny frilla

Hmm, nu har jag inte skrivit på tre dagar, men jag tror de få som läser överlever iaf :)

Va har jag gjort i tre dagar då? Skolan, skum och stan :) Det är väl typ det ^^

Men idag så vare skola som vanligt, slutade 11.45 precis som förra veckan. Det enda som har hänt är väl att jag har klippt mig och att jag har varit med trevliga människor idag :) Hur jag klippte mig? Ja, inte så mkt säger jag bara!
men kom nyss hem från Mjao, kollade på film hos henne. Mys ^^ Jag ska fortsätta mysa hemma här.. själv >< Men men :) Hoppas johan har det bra i england iaf :)

Varm choklad, ljus, en filt och chips framför tv:n för min del nu ;)

over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0