Trötter dag in och dag ut

Långt inlägg!
Japp, jag är ständigt trött.. eller iaf efter skolan, och lite i skolan. Men men, det är väl bara att sova. Tror jag ska ta och lägga mig med min bok (som martin har gett oss i läxa) och sova tidigt. Ja, så blir det nog. *gäsp*

Annars har jag då varit i skolan idag. Jag ser nya roliga ansikten varje dag, idag såg jag Joel :D Min tre-, fyr- eller femsak. :D Och det gör inte så mycket att mina måndagar består av teater, musik och svenska. Det är rätt chill ^^

Efter skolan drog jag ner på stan med Mjao. Satte in mina pengar och köpte glass. När vi käkade glass kom det en kille och såg jätteglad ut, han kaste nötter (?) på oss och typ hälsade. Vettefan vem det var :s Senare kom Jonne och vi gick till ica. Sen kom det en hel drös med människor :D Typ, Diana, Johan, Hed, Erik och Johan :)
Senare drog jag med Hed och Erik och gick runt, men sen kom Johanna och så blev det tacos med henne, mums! :D

Nu sitter jag hemma och kom precis på att jag måste dra till macken för att handla kakor >< Fan. Jag som är så trött. Jaja, måste göras! Annars får jag en sur lärare efter mig, inte bra!



Hippie



Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: liz

Hej!



Just nu har jag INTE en tävling på min blogg

Jag har INTE visat vad jag har på mig..

Och just idag tänker jag INTE berätta att jag just åt köttfärssås med spagett... oj ;-S



däremot så har jag skrivit ett långt inlägg om silikon bröst .. platta bröst, kaxiga bröst.. tuttar, pattar .. och som vi säger i Norge : PUPPER!



Läs om du har lust!

2009-08-24 @ 22:17:38
URL: http://lizkalen.com
Postat av: Evelina

(Kommentaren innan mig, WTF??!??!)

Du är så himla vacker! <3

2009-08-25 @ 00:01:25
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0