Sov Gott :*

Tråkinlägg!

Förlåt för att jag hela tiden har sagt att MP-bilderna ska komma upp, fast de vill inte funka >< Blogg.se hatar verkligen mig. Jaja.

Natten som var, var ett rent helvete. Varför kan jag inte få sova ostört för? >< Om det inte är mardrömmar så äre nått annat, som inatt. Jag somnade runt tolv, vaknade igen kvart över tre och somnade sen igen vid fem. Sen ska man upp vid klockan sex, kul..

Men annars har väl dagen flytit på, förutom att mitt huvud fortfarande gör sjukt ont. Cp. Gach, jag är klagarn! Men jag fattade iaf matten idag igen, helt underbart! :D Plus att jag har pluggat lite engelska nu, och även gjort kultur- och idéhistorieprovet. Mycket bra!
Jag vill verkligen ha lov nu.. dock inte jul.. :/ Men men :)

Sova nu. Puss och god natt :*

' But boys will be boys, oh yes they will..


over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0