God natt!

Jag lovade att lägga upp bilder från mora parken, men eftersom blogg.se ständigt hatar mig, så funkar inte bildgrejset just nu >< Får helt enkelt bli imorn eller så.

Förövrigt så har jag pluggat en del idag.. och sovit (a) var inte riktigt meningen ^^ Men annars så har jag tryckt i mig en hel del lussekatter/bullar >< Gach va gott det var! :D Haha.



Men nu ska jag fortsätta plugga och sen sova (själv ><) :) Jag hoppas på lite mer trevliga drömmar inatt än vad de har varit de senaste veckorna. Måste säga att jag inte alls mår så bra utav dem, då de faktiskt är sånt som kan hända på riktigt, när som helst. Usch! Som sagt, hoppar på en bra dröm inatt, eller ingen alls. :)



Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0