Attans på Blogg.se!

Jag hade hoppats på att få ladda upp lite bilder här idag, men det ville inte Blogg.se tydligen, så det blir någon annan dag ><

Ja, vad har jag gjort i några dagar här då? Jo jag har varit med Johan en hel del, och jag gillat! (Och Johan; Jag fick min älskade datamus av min älskade Johan, nöjd nu? ^^) Har sovit där och vart ute och käkat med honom, plus sovit, kollat på bio och åkt bil :D Lite sånt ^^ Nice nice!


Umm.. har inte så mkt att skriva. Jag och Johan ska dra till Noppi imorn. Hmm, det blev väldigt mkt johan i det här inlägget x) Haha. Jaja :D '

Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Hahaha..ja e gla' ;)

2010-01-02 @ 18:53:52
URL: http://www.facebook.com/HarsOlle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0