Jag fattar!

Japp, jag fattar! Jag är så glad över det :D Tänk att jag äntligen fattar. Det tog en halv termin, men nu fattar jag faktiskt. Och det är inte på grund av henne, nej nej. Det är på grund av underbara Björn! Jag fattar matte :D YES! Hahahahaha :D

Men ja, idag har jag då varit i skolan såklart och där var det väl inge speciellt förutom matten då ^^

Nu ska jag ut och hämta ett nytt (gammalt) smyckeskrin för de jag har börjar bli liiiite fulla ^^ Hehe. Elin gilla smycken <3
Gach, jag är glad idag :D Har nog lite med att göra att jag knarkar underbar musik just nu :D  Hahha, nej nu ska jag ut och leta ^^
(btw, mora parken-bilderna kommer nog upp idag med, om det går)

PUSS :*

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Diana

Va bra :)

de är så skönt när man fattar matten. jag hade nationellt prov i matte d idag, men jag fatta ingenting >< kanske för att jag inte orkat plugga nåt men ändå. brukar iaf fatta lite av de i boken :P

2009-12-08 @ 18:40:14
URL: http://brokendaim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0