Julklappar

Skulle publiceras igår!


Jag är inte så bra på att blogga och så typ.. Speciellt inte när jag väl har saker att göra.
Som nu idag; har åkt runt i hela mora och köpt de sista klapparna och nu sitter jag (här.. men) och slår in dem, en efter en. :) Gach, jag är duktig (speciellt med tanke på vad jag tycker om julen ><).

Men iaf, igår så kom Johan och hämtade upp mig så drog vi till Forssen för att kolla på film :) Trevligt trevligt! Där borta fick jag ett mysko samtal från en mysko person. Hahahha.
Johan och jag drog hem till mig senare och då fick vi träffa B och H xD Haha, de var bara liiiite fulla ;) Mycket trevligt folk det där xD

over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0