Musik Över Gränserna

Japp, idag var jag med på Musik Över Gränserna, även kallat MÖG. Jag var med och presenternade folk (: Eller ja typ.. jag .. alltså det är lite knäppt. För jag spelar en förvirrad banan, med snygg banandräckt och så spelar jag dum mamma (inte samtidigt såklart) och ingen säger egentligen vad som ska komma på scenen sen xD Haha. Men men (: Trevligt att allt fixade sig med strykningar och sånt.

Alltså, jag var i skolan och spelade för asliten publik imorse, sen drog jag och alva-lou hem till mig och sov :) Efter det blev det mat, och lite mer MÖG. Fett nice!

Om jag orkar, så tar jag med kameran imorn. Kanske blir lite bilder (: Woho tagga!


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0