Pluggsöndag

Igår hade jag konfa och sen blev det att jag var med johan lite senare :) Fast på kvällen var ett helt gäng borta hos Forssen och kollade på film (efter många om och men xD) . Det blev två filmer iaf :) Fett nice!

Sen sov johan här, mys :* Älskar helger måste jag säga :D :D :D
Dock så har han nu dragit med forssen till falun nu, och jag ska plugga till mitt prov som är imorn :( Usch!


Kultur och idéhistoria (2 prov), Engelska (läxa och bok), Manus (2 monologer och en pjäs) och sen 'lite' matte.

Hmm.. Detta kommer bli en kul sändag känner jag >< 


Föresten så kommer det nog upp lite bilder från mora parken bara jag orkar lägga in dem på datorn. Men det kommer, det kommer :)


Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0