@ School

Jepp, sitter i skolan, och det är bara två dagar kvar till jul >< Fatta fail det känns. Dock så gör det inte så mycket. :)
Iaf så är det fail, för jag hade precis prov och nu är det 1 hel timme kvar tills nästa lektion börjar och då ska vi bara gå igenom ett annat prov >< Massa fail på det. Jag vill hem!

Men ska kanske ner på stan sen, om jag orkar.. eller jag måste typ >< Jävla julklappar! Men men..

Btw, igår kollade jag på 1,2,3 schtunk (stavas?)! Det var oxå fail, iaf att se den två gånger >< Om ni ska se dom, kolla bara en gång då, för då är dom bäst, annars blir ni besvikna om ni kollar två gånger (som jag gjorde). 
Nej nu babblar jag en massa konstigt här.. ska väl dra ist. 

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0