02.05

Klockan är egentligen 'sova' för mig. Men kan inte än...
Jag har suttit och kollat på The Hills till hela säsongen tog slut ^^ Nu har jag bara en säsong kvar att se >< fail på mig. Jaja..

Igår var jag med johanna, mjao och mats på stan. Köpte en tröja för 29 kr :D ^^ Haha. Sen kollade vi tjejer på film hos mjao :) Fast hon somnade, som vanligt! Jag och johanna la henne i sängen (hon somnade på golvet) och sen åkte vi hem.

Idag var jag först och handlade med mamma. Och sen frog vi till mormor&morfar för att fika :) Semlor ftw ^^ Efter det så hämtade vi upp Jonatan och drog hem till mig. Vi tittade på film och sen gick vi ut. Och åkte ner i snön >< På vägen hem så hände det lite tråkiga saker. (vill inte riktigt gå in på vad fall om personer som var med inte vill) Men som tur var så löste sig det! Jonatan åkte hem och nu ligger jag här och skriver.

Imorn blire pluggning och jag hoppas jag hinner träffa Jonatan lite :) <3

Jag saknar dig :'( <3

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0