5000 sms

Ja nu jävlar får ni smsa mig! Allihopa! :D Pappa tyckte att det var en bra ide, så han fick fixa det x) Hahaha. Jag älskar God natt sms och Gos morgon sms, så skicka sånna :D Fast inte när jag sover >< Okej? :D Bra!

Jag gick hem från skolan idag. (efter att haft en rätt nice sv lektion ;o hade vikarie ^^) Det var lite smått kallt, men det gick (: Lyckades hindra vägen för nån som sen skrek efter mig att det typ inte var meningen att stressa mig (eftersom jag sprang undan när jag märkte att jag var i vägen)..
Nu sitter jag hemma och tänker titta på The Hills :D Förvånade? ^^ Hahah.
Inga läxor, vilket är rätt nice ^^


Säg filmer som är nice som jag kan fixa hem :) Jag vill ha nya filmer.

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: sötsara

Aaaw, älskar dig med bästa du!! :) <3

Space Jam är en bra en.. ;)

2009-02-02 @ 23:35:33
URL: http://paintskillz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0