En timme.

Nu är jag ännu surare. Jag 'råkade' stänga av telefonen när jag snackade med mamma. 'Jag ska hjälpa dig' Åt helvete med det nu va? Jag har en timme kvar på mig nu. Kommer aldrig hinna. Okej, det är inte bara pga mamma jag är sur. Det är inte bara pga uppsatsen jag är sur. Det finns fler orsaker.
Men nu måste jag skriva somfan om jag ska ha en chans att hinna. Annars får jag lov att lämna in den i maj. Aldrig, det kommer jag ju inte ens komma ihåg.
Nu ska jag sura på min mamma som bara stack.. och inte kommer hem.
Jag har vissa anledningar till varför jag inte vill bo här.


Men skriva var det!

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar dig!

2009-02-21 @ 21:30:23
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0