Fredag den 13

Emovarning!
Japp, det är verkligen fredag den 13. Synd...
Jag vill vara glad för min bror, men det går ju åt helvete. Nu så kastar han halvt ut oss så han kan ha fest (dvs att mina fd klasskompisar kommer vara här. hur kul är det?) >< Och han beter sig som en snobb som äger allt 'elin, gör det, elin gör så, elin elin elin' 
Förhoppningsvis så läser han det här (not). Jag är såhär lite småsur på allt, så jag har blivit jättesur nu >< Jävla skit.. förlåt.

Jag vill bara sova nu, men det kan jag inte, för mamma skickar iväg mig till mormor och morfar! Kan det bli värre? Nej! Dom är extremt uttråkande en fredagkväll för en sjukling. Skulle vara lite bra om jag hade datorn ifs. Kanske tar med den, eller rättare sagt; Jag tar med den!

Det blev inte bättre när jag fick flera 'Fest förfan!' sms :( Sluta vara så glada :c Nej, nu ska jag sluta vara emo och kolla på the hills <3

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0