Grattis Jonne <3

Grattis grattis grattis <3
Vafan nu är han 18 år :o (eller egentligen inte förrens halv 12 ikväll ^^) Det är lite coolt (: Min älskling :* Jag känner mig lite smått liten faktiskt ^^ Haha.
Gick upp vid halv ett idag. Hade fett ont i mitt huvud och har det fortfarnade. Jag lyckades komma iväg till Jonne för att äta mat med han och hans familj :) Trevligt trevligt!
Efter allt gottande så var jag jättetrött såklart >< Somnade nästan i hans säng medans hans kompisar kom och grattade honom. (jag fattade iaf inte vad dom snackade om, alla spel lix ^^)

Stack hem, och nu sitter jag här. Och bara för att jag tackade nej till godis hemma hos Jonne så är jag jättegodissugen nu >< Funderar på att gå till macken, men kommer väl att somna på vägen typ >< Fail.
Bilddagboken vill inte funka för mig heller, så pga det så dödar mitt huvud mig mer, jag blir så arg och irriterad >< Inte bra.

Igår så var det väl nice :) Dom gjorde det bra iaf. Synd att man blev så trött! Det förstörde lite, tyvärr. Men det var ju inte deras fel ^^ Kunde inte sova på bussen hem heller. Men somnade hemma strax efter tre tror jag :)

Men nu ska jag kanske gå till macken iaf (:
och grattis iiiiigen älsk :*


over and out!
.


Kommentarer
Postat av: OUIB312k :*

Känner mig lite gammal nu ;ooo

Tröjan var massa underbar, precis som du :* <3

2009-02-09 @ 20:11:48
Postat av: OUIB312k :*

Känner mig lite gammal nu ;ooo

Tröjan var massa underbar, precis som du :* <3

2009-02-09 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0