Hårmodell

Åkte till skolan idag. Känner mig mkt bättre än igår :) Hurra för det. men skolan var trög och jag var bara negativ. Det blev inte bättre när folk gjorde mig irriterad.

Men efter skolan drog jag med mig Mjao till Lollo som skulle göra håruppsättningar på mig. Så nu sitter jag här med assnyggt hår :D Hon var verkligen jätteduktig :)

Jag är trött och orkar inte skriva. Det kommer bilder på hur håret blev sen :) Tog precis ur allt, kan inte sova med det. Det var 25 nålar ^^ Haha.

och btw, kanske ska köpa en ny mobil :*


Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Leia

Vissa dagar är man mer lättirriterad än andra =)

2009-02-17 @ 00:29:49
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0