Hästar

Vaknade imorse och kände verkligen att jag inte ville gå till skolan, men hade inget annat val (fast jo det har jag ju egn.). Det var iaf så jag kände då. Men gick upp och så fick jag åka bil till skolan :D Självklart var jag då en och enhalvtimme för tidig. Fast det visste jag innan jag åkte... Men men ><

Hade bara 3 lektioner idag (som alla andra tisdagar). Dvs Matte, engelska och teater. Matten var som vanligt. Vi slapp halva engelskan och teatern var som vanligt kul (: Nice dag!

Sen blev det massa negativa saker, men dom skiter vi i och så skriver jag om stallet ist :D Jag och Elin åkte nämligen till stallet idag. Fick träffa Fizz, Queen, Chelisia, Mysan, Isabella, Wotan, Saga och Mysan med mera :D Gach vad jag var glad där borta! Bilderna på mig där borta som Elin tog är typ :D fast med ett större D.






Jag och Isabella





Fizz



Helt underbart :D ^^ Jaja, nu ska jag iaf sova :)
Imorn blire att träffa Jonne och sen Skum. På torsdag ska jag spela teater. Och På fredag blire teater igen, sen på lördag FTD (sen fyller en tönt år då med) och på söndag fyller älsk år :D Nu ahr jag min vecka planerad ^^ haha.


Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0