Kort skoldag

Japp, jättekort skoldag idag. Först matte, engelska och teater. Sen var den skoldagen slut ^^ Haha. Hade dans och frågegrejs på teatern :) Jag hatar frågor >< I alla fall sånna frågor som vi höll på med där. Får fråga en person precis vad man ville. Usch, hata. Jaja, jag slapp denna gång i alla fall :)

Pappa kom och hämtade mig sen efter. Bra det, orka gå när det är så kallt ;o Haha ja, jag är lat ^^
Nu så ska jag börja plugga svenska och läsa en massa. Jobbigt, men måste göras :/
Blir nog lite The Hills med ^^ haha.

Främling? vad har du fått det ifrån? fattar inte. Men nu slipper du mig iaf. Hoppas du hoppar av glädje, faktiskt. Och att jag skriver det här är egentligen bara dumt, men måste skriva av mig. Att jag ska ställa upp för dig när det bara duger för dig, är ju inte direkt så poppis längre heller. Jag orkar inte bara vara där för dig, när du i alla fall inte aldrig är här för mig. Jävla L!

Nu känns det bättre!


Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0