Kusiner och massa Carin

Jahaja. Jag har varit hos Carin tre.. nej, fyra dagar i rad nu x) Illa! Men trevligt har det varit. Dock så tror jag att jag somnade igår hos henne .. alltså i Tisdags när vi kollade på film, trött och hungrig var jag. Hade ju jobbat och inte ätit något alls på heeeela dagen. Osmart.
Men idag så somnade jag inte :D jag spelade tvspel! Och jonne vet väl hur glad jag blir när jag spelar tvspel.. och förlorar! Haha. Men det gick rätt bra denna gång :)

Det tog mindre än två kvartar idag att gå hem. Coolt ^^ Och jag räknar allt i kvartar >< Fan för er va töntar som fick mig att börja. Ni är underbara ^^ <3

Annars så har jag varit med kusinerna idag :) Dom är rätt nice när man har fått dom att göra nått. Så idag blev det kortspel, skattjakt, film och dator ^^ Jag är bra barnpassare ;D Haha.


Jag, Alex, Nike
Kusiner



Och btw, att ha filmkväll med Yoyo och Mio är som att ha filmkväll med döda. Somnar ju direkt :o x) Haha. Helt bäst!
Jag har verkligen underbara kompisar :) <3
Dock saknar jag så mkt fok :/
Tyckte jag såg dig.

Men nu ska jag sova! God natt och puss!

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Haha...töntkudde! ;P

2009-02-26 @ 20:40:01
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0