Lördag

Japp nu äre lördag.. eller fredag natt.. eller lördag natt.. Jaja, ni fattar säkert.
Kom nyss hem från Carin. Var dock inte på topp, ville bara sova. Ville egentligen gå hem. Men det kändes elakt. Men nu är jag hemma iaf. Bra det, iaf nästan.
När jag kom hem, var det som vanligt ingen hemma eller vaken. Denna gång; ingen hemma. Jag hatar det. För det betyder att jag är ensam och det klarar jag inte av.
Trodde jag började må bra igen efter mina sura dagar. Men jag kan inte påstå att jag har mått sådär på topp sen jag började i den nya klassen. Inte för att klassen är dålig eller så, nej nej dom är underbara! Men känner verkligen att jag inte hittar min plats eller vill ha en plats bland alla.
Ibland känner jag för att flytta till min moster. Bara dra iväg till Stockholm och stanna där ett tag. Hennes tankar om mig är ibland väldigt frestande...

Nej oj vad emo allt blev nu. Det är inte bra. Jag kan ju låtsas vara glad iaf :) Det ser bättre ut. Imorn ska jag vara med Jonne <3 Och på söndag firar vi ett år ^^ Haha, fast det failar lite. Eftersom 29 inte finns, så firar vi den första ist. :)
Jag älskar dig <3


Men nu har det blivit tillräckligt med text här.

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0