Lov

Happ, då äre sportlov. (det är det va? vet bara att det är lov) ^^ Riktigt nice! Fick dock en dålig början på lovet, men nu håller det på att bli bättre :)

I lördags var jag med Johanna och Mjao :D Trevligt tills dom somnade >< Vi tittade på en kass film och tjockade i oss en massa tjockisgrejer. Tillslut så somnade även jag.
På morgonen vakande vi alla av att telefonen ringde. Dock svarade ingen ^^ Synd. Sen gick vi upp och tjockade i oss en massa massa. Och det gjorde vi även resten av dagen. :D Visstja! Vi var ner på stan ocå. Där mötte vi Johan, Johannes och Jonne. Dom tre Jo:na.
Stack till carin sen med (:

Idag vare jobb jobb. Fast det var lätt. Och sen Jonne <3

Nu måste jag dra. :) Ska till Carin igen (:
Btw, M är en elak sak som inte är lång alls. Jättekort. Kortare än mig.

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0