Måndag

Började skoldagen med att alla i klassen fick lov att gå till Mum. Mycket trevligt! Nej, det var skittråkigt! Jag satt och kom fram till att deras klcoka borde se ut som mussepigg och så kom jag fram till att dom hade tråkiga lampor, och att det såg ut som en groda i växten. Ja... Så kul hade vi!

Sen så hade vi historia med Per/pär :D det var lite kul (: Marielle var sjuk :/ Matten och svenskan var bara konstiga.

Fick skjuts av pappa hem, snällt! Lagade faktiskt mat när jag kom hem :o Det ni!
Men nu sitter jag och knarkar låten 'rehab'.. har haft den på hjärnan hela dagen, så nu .. :D




Haha och Orlando bakom mig ^^ Både funk och jonne irriterar sig på honom x) Visst, jag är inget fan av han direkt. Men färgerna matchar rätt bra faktiskt. Och min mamma gillar han ^^

Nu blire The hills och sen vettefan.

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0