Onsdag

Oj va mina rubriker säger mkt ibland >< Orka komma på en rubrik halv 12 på kvällen.. nej.

Skolan var lite trög idag >< Sista lektionen sög rent ut sagt! Jaja, orkar inte gå in på detaljer.

Efter skolan trallade jag bort till Jonne :D <3 då blev det mycket bättre ^^ Vi drack varm oboy, käkade mackor och kollade på bitar ur The Hills ^^ Kunde knappt bli bättre, haha. Tillslut så tog vi oss ner till pizzerian och delade på en pizza, innan vi skulle gå till Ag.

När vi väl var på Ag så ritade jag en massa (eller lite iaf), testade Johans hockeygrejer (och nej dom var inte stora alls ><), sprang runt och fick en konstig sak av Forssen :)
Gick (som vanligt) hem med Fredric, Diana och Mats ^^ Tack för sällskapet (:

Nu är jag helt borta, så nu ska jag sova :) och jag älskar sånna där saker jag inte kan stava till (...)
God natt :* Imorn äre uppvisning på min pjäs >< Bajs.

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0