Slappdag

Japp, idag så äre min slappdag. Varje söndag är min slappdag. Jag har pyjamas på mig hela dagen och går inte ut alls. Visst låter det nice? :D dock äre mindre nice när folk kommer hit och jag ser ut som fan xD pappas jobbarkompisar kollar konstigt på mig ^^ Haha.
Idag så har jag läst massor. Men har inte många sidor kvar som jag måste läsa nu. Bra det (: Det har inte varit så kul >< Men snart är jag klar med det, och ska bara börja läsa på nästa grej då ^^ och skriva läsloggar ;p Jäkla skola!

När jag är klar med allt så ska jag väl börja på nästa säsong av The hills ^^ Haha. Jag är beroende :D ^^ Råkade ju kolla på det natt så att jag inte somnade förrens vid 3 ;D Sen imorse vare inte lika kul längre när man skulle upp. Tur att jag sov till kvart över tolv då ^^ haha.

Förövrigt idag så har jag fixat Jonnes födelsedagspresent :D Tack johan för hjälpen ^^
Nästa vecka blire att börja leta till bror min då ;p Dumma barn som fyller 18 och 20. Sluta fylla år va ^^ Haha.


Nu ska jag fortsätta läsa och sen fixa resten!

When you walk away I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now..


over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Läsloggar SUGER!!!



Det blir skit bra present..;P

2009-02-01 @ 21:54:28
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0