Äre fest eller?

Hahhahaha. Okej, nu mår jag bra igen. Det blir ett jäkla skrivade idag :o ^^

Brorsans kompisar är här och matar mina fiskar. Speciellt Sluggo (fisk).

'HAN ÄR STOR SOM EN HAJ!'
 
'Adde, sluggo är alkolist!'

'Elin, hälsa sluggo! Hejdå sluggo *knackar på glaset och går*'

Nu står Henke och ropar: 'Leeeeeeeena! Leeeeeeena!'

Några minuter senare.. Min mamma och Henke står och dansar bugg x)

och jag och brorsan gjorde en 'henke på tåget' (bara johanna som fattar). Men det vill säga:
Jag - Ska du ha dina mobiler?
Bror - Ja, den till höger!
Jag - *ger han den till vänster*
Han - *tar den och ser nöjd ut*
Jag - Men nu gav jag ju den andra till dig.
Nån - sssssch!

Hoppas det inte blir kaos nu ^^

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0