Teateruppvisning ett

Idag var våran första uppvisning på 'Hemmet' . Riktigt nice :) Höll på att glömma bort en replik dock, men det gick bra ^^ Imorn blire en uppvisning för föräldrar och så :) Sen kommer vi ha två till ^^ Hurra för oss :D

Just nu sitter jag och halvsover >< Skulle städa hade jag tänkt.. Men det gick ju som det gick >< Funderar dock på att försöka igen innan jag sätter igång ett avsnitt av The Hills ^^ Kanske går bättre denna gång :)
Men risken är liten, för jag är jättetrött och har massa ont i huvudet. Det snurrar faktiskt om jag ska vara ärlig, eller själva huvudet snurrar inte.. men ni fattar :)

Nej nu ska jag dra igång massa musik och försöka att städa mitt rum ><


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0