Teateruppvisning två

Känns som att jag nyss kom hem, men det gjorde jag inte. Kom hem vid halv åtta tror jag. Typ två timmar sen (: Men är jättetrött verkligen >< Har nämligen varit i skolan sen åtta till sju. Elva timmar, japp!
Började med att titta på film (the green mile), jättekul :D




Sen så blev det greksnack och lite matte. Efter det hade vi boxning. Och jävlar va kul det var :D Så pepp! Dock så var 'stora' jag död efter ^^ Haha.
Sen slutade vi egentligen.. Men jag gick upp till macken och sen tillbaka till skolan för att vänta där två timmar. Ja, vi teatrare skulle samlas där fyra, och jag orkade inte gå hem. Sen har jag haft teater till sju. Massa kul!

Nu är jag helt slut, och ska faktiskt snart sova. Konstigt nog ^^ Skaväl borsta mina huggtänder och mata mina hajar (guppys), sen sooooova.
Imorn blire Fighting the darkness i malung (: Trevligt trevlig! Då fyller även Johan år :D
 Grattis Johan! <3


Och på söndag fyller älsk år ^^ <333 Shit, 18 är inte lite ^^ Haha. Känner mig ju nästan ung ;D

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Tack! <3





(Ja, jag ligger efter med allt bloggläsande!)

2009-02-15 @ 17:30:58
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0