Kläd-upp-och-i-hållare!

Började klockan nio idag ist för kvart över tio. Men det gick det med, för vi fick titta på teater. Det var nämligen teatertvåorna som spelade upp sina monologer. Riktigt bra! :) Hade sen dans och historia. Gick väl.

Drog ner på stan med Mjao, skulle hjälpa henne med present. Jag hittade även en t-shirt och ett par örhängen :D Vi satte oss på kaffestugan och fikade lite med. Johanna kom till oss sen oxå. Trevligt trevligt!

Mamma kom och hämtade mig. Här hemma har jag bara surat, ätit chips, pluggat och kollat på tv. Bra liv..
Nu måste jag fixa mina två kläd-upp-och-i-hållare. Dvs; mina garderober. Det är nämligen kaos >< Ja, efterom alla kläder nu råååkade hamna på mitt golv av någon konstig anleding imorse >< Fail.

Men nu ska jag ta och fixa, så jag slutar sura på allt och alla.
God natt sen btw!

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0