11 månader <3

Japp, 11 månader med Jonatan idag ^^ <3 Elin glader :D
Han var här nyss och myste och hjälpte mig med engelskan ^^ tack :D

Ja, jag har engelska imorn >< Asså prov! Hata.. det känns som att det kommer gå bra, men det värsta är att jämt när jag känner så, så går det åt helvete :o Så wierd! Men förhoppningsvis går det väl bra :) Har ju aldrig fått ig förr, så varför nu? ^^ :D

Men jag borde sova nu. Är jättetrött >< Fast föresten! Jag kollade på RFM sidan, och på filmer.. Gissa om inte moragänget sitter och äter i den då ;D Haha. Nice nice. Det var 2007 ^^




Jonne har målat den ^^
<3


Sov gott alla coolingar ;D

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha Grattis på er!



Jag såg Moringar på tre ställen i filmen! ;P

2009-01-30 @ 16:35:58
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0