2009

Nu var det mer än 3 veckor sen jag skrev sist. Har väll rätt mkt att berätta.. Men men ^^
Min dator har för övrigt inte kommit hem än, så det suger! Fast jag har klarat mig rätt bra iaf tycker jag (:
Kommer dock bli jobbigt att ladda upp bilder och så sen >< Fail.
Men vad har hänt under december och lite januari månad då? Jo! Det har typ varit julafton och jag har typ varit med johanna i noppi :D Sen har det varit konfirmation oxå.. trevligt.
Snart så börjar skolan (tråk) och nästa konfirmationsgrupp oxå (: nice.

Nejfan jag vettetusan vad jag ska skriva. eller jag vet en sak, men då kanske fel person läser detta och så blire kaos. Säger bara att det här är faaaaaaail. Orka leva med doooom. Och ingen fattar ^^ Jaja. Fixa en lägenhet till mig tack!

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Toker :*

Lägenhet! :* <3

2009-01-12 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0