Förändringar

Alla dessa förbaskade förändringar. Jag klarar inte av dom. Vänner som påstås vara vänner, och sen blir man bara besviken för att dom förändras lite för mycket, blir en helt annan person. Ja, det är en för stor förändring för mig. Jag tar åt mig för mycket.
Jag saknar fortfarande min gamla klass. Jag känner mig inte riktigt som att jag har hittat 'min plats' i klassen än. fail ><

Visst jag har fått nya vänner. Men vart är mina gamla? borta? nja.. eller jooo.. eller vet inte.
Blir så förvirrad.
Tex. hur fan kan man kalla en person kompis om personen slutar hälsa på mig medans jag går med mig bror och den hälsar på han. Hmm.. vilka vare som gick i samma klass? Va det vi kanske?! Förändringarna gör folk dumma i huvudet ibland.

Nej nu tänker jag ta och sova innan min hjärna dör. Och jag mår säkert mycket bättre imorn och kommer då ångra att jag skrev detta. Men men..

god natt!

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Även om jag har förändrats. Även om du har förändrats. Även om våra liv är så otroligt olika mot vad de var förra året, så kommer jag alltid att stå vid din sida. Jag är nog inte samma person som jag var förut, men det betyder inte att du inte är samma person i mina ögon, och att din importans i mitt liv har blivit annorlunda.



Jag älskar dig. Jag älskar dig som du är och jag älskar dig i mitt liv. Emospoon, always and forever.

2009-01-19 @ 18:56:01
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0