God morgon

Nu så sitter jag i skolan, en timme innan jag ska börja. >< Fail! Men jag orkade inte kleka bambi på überhal is idag. Därför fick mamma skjutsa mig (a) Rätt nice (:
Ska snart ha dans, och jag vill inte! Eller orkar inte rättare sagt. Jaja..

Ska kanske berätta vad jag har gjort i helgen? Jaa, det tycker jag själv iaf ^^ (fail). Jag har varit med jonne hela helgen. Har dock varit asseg hela tiden. På lördagen blev vi hämtade av Saras pappa som skjutsade oss till Fillman. Så blev det en filmkväll hos han (: Nicenice. Vi kollade på två filmer nånm random och nån random x) Haha. Stack hem sen. Var livrädd eftersom jag hela tiden tänkte att det skulle komma några dumma golfare hem till mig >< Faaail ! Men jag överlevde, än så länge.. ^^

Nejfan, nu ska jag ta och göra nått annat än det här. Fast föresten, jag har fått asfina saker av jonne <3 :D Ett hello kitty halsband och en hello kitty klocka :''D Typ überglad ^^
men men :D

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Toker :*

Jag älskar dig :* <3

2009-01-12 @ 10:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0