God natt!

Ja, nu är bloggen omgjord IGEN! Förlåt >< ska bara fixa bort reklamen och fixa färgerna, sen ska jag låta den vara faktiskt ^^ Haha.

Btw, idag så fick jag ju mitt paket som jag sa. Det var mina kläder ^^ Klänningen passade, dock vet jag inte om den 'passade'. Men men (:

Skum idag var nice. Fick träffa underbara människor, det behövdes. Haha, och -94;or kan verkligen skrika och skratta xD Men det är trevligt det med ^^ Var kul att få se Johanna igen :D var så länge sen kändes det som :o Men nuså! Och jag får träffa henne på fredag med :D Perfa!
Sen så lyckades jag såklart att blir uppochnedvänd upphissad i luften på Gurkans axlar och överkastad till Fillmans >< Fatta att man är rädd!? :oo Haha. Och sara failade som inte sa hejdå? :oo! men puss på folket (:

Nu vill jag förövrigt träffa jonne igen <3
Fast ska sova nu.. klockan är kvart i ett och jag är trött. Men jag börjar inte förrens 10.10 imorn, härligt :)

I remember when we kissed
I still feel it on my lips..
<3

Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0