Ingen dator än

Hatar att jag inte har fått min dator än. Kan dock hända att jag har fått den idag, för jag har inte hunnit kolla posten än. Men risken är liiiiiten, vilket är skit. Jag vill ha min dator NU >< Elin sur! och Elin sur på matten! Jag saknar min gamla mattelärare :(( Vill inte ha två mattelärare ><
Och ja, detta är en skitdag... Elin sur på allt och elin har ont i huvudet. Plus att det är väldigt kul att prata om sig själv sådär som jag gör ^^
Men nu äre typ helg och det är bra. Annars så fyller väll Jesper år idag, grattis på han! Fast jag vill fylla år :0 för då skulle det ha varit sommar, och det är nice.
haha, nu vettefan vad jag snackar om... Jaja ska väll gå på min matte >< Skit.

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0