Jag? Skidor?

Haha, ja tydligen så tycker min lärare Matts att jag ska åka 2 min på skidor imorn. Hur fan han tänker då är en gåta. Jag har inte stått på ett par skidor sen jag gick på dagis, och då grät jag varje gång! Jag hatar skidor >< Det vill säga längdskidor! Slalom har jag inga problem med :) Men längd!? Jag kommer ihåg en gång då jag låg i en backe och gräta för att jag hade trasslat in mig i dom idiotiska skidorna. Nejfan, imorn blir en helvetesdag! :C

Men idag så har jag varit i skolan och fast lite lektioner. Bara tre stycken faktiskt. Fast det gjorde inte så mycket, eftersom jag var så trött. Sista lektionen (teater) var som vanligt kul och knäpp x) Vi körde tidningsleken. hahahaha, asgarv på den! Vi var bara 5 st på den lektionen med ^^ Smått kul.

Sen efter skolan gick jag och Lina och fikade :) Trevligt trevligt! Finns alltid här för dig Lina <3

Imorn äre den 28;de och det betyder att Mjao har varit i Sverige i fyra år och att Karro fyller 16 år :) Det ska firas! Förövrigt så saknar jag Jonatan :o massor! :/ <3

-

Satt och kollade igeom bilder nyss x) Skitkul! Hittade en massa gamla kort som jag skrattade åt. Som tex. korten från skumavslutningen i rättvik. Haha, johannes hade jeans under sina badbyxor eftersom hade hade gjort illa sig, och massa kubbkort ^^ fail på att Johan och Johan lurade (tvingade) ut mig i en kanot oxå. Rädd var jag! Och jag fick mitt blå bandage där :D det gillade jag ^^
Annars vare massa Rock for moc bilder jag hittade x) Pass på många!
Men nu ska jag sova ><

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA, skumavslutningen. Så jävla bra. xD

2009-01-28 @ 16:12:40
URL: http://nowheregod.blogg.se/
Postat av: Johan

Avslutningen ÄGDE!! borde göras om!

2009-01-29 @ 18:40:06
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0