Lördag

Vaknade vid åtta på ett ungefär. Satte mig i bilen och åkte till Johanna, för att sedan köra vidare till Ag.
På ag var det inte mycket folk. Men tillslut var det ett helt gäng (: Dom verkar trevliga iaf! Vi sjöng lite sådär och jag failar eftersom jag faktiskt inte kan sjunga x)

Men sen vid två så var det slut och jag drog senare till mormor och morfar. Fett drygt var det! Usch jag höll på att somna. Jobbigt läge. Tyvärr så var mamma inte lika trött som jag, så hon ville stanna i flera timmar >< Inte bra. Men fick komma hem tillslut iaf. Och nu sitter jag här :D
Fast nu ska jag läsa ist ^^ Innan jag somnar :)

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, vilken fin header du har!

2009-01-25 @ 00:27:36
URL: http://issilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0