Minnet

Ja, minnet är bra med kort, som johanna säger. Fast hon hade tydligen fått det av T-ove. Jaja ^^ Mitt minne är inte alls bra idag. Jag tänkte först att jag skulle träffa johanna idag. Så jag ringde, men hon var på lektion, sen kom jag på att det var ju torsdag och då ska jag ju inte träffa henne. Attans!
Sen så skrev jag till henne att hon inte behövde ringa upp, och att vi ses imorn. Fan där med, vi ses ju idag. Glömmde bort asseutbildningen >< Fail.
Men men (:

Nu så dricker jag massa Te iaf. Gottgott <3 Tror jag ska ta och dra igång ett The Hills avsnitt och städa mitt rum innan jag åker till andreasgården :) Mycket nice x)

Den 5 feb. så kommer teater ettorna spela upp våran sceen för fösta gången :D bara för teater treorna dårå. ^^ Sen så den 6 feb. så spelar vi 2 gånger :D Först för teater tvåorna/dans och sen för föräldrarna.. Ja ni kanske inte ville veta. Men jag vill spela upp allt nu! :D 'Det är inte lämpligt, det tycker vi allihop! Det finns iaf vissa regler för mänskligheten när det gäller uppförande. Gamla människor ska inte bära åt sig som katter i Mars' Haha. Ääg :D

Nejfan nu blire The Hills och städa ^^

over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0