Saknar!



Skansen med Johanna, Shandra och Louise.
Underbart kul! Detta blev en utav mina favoritbilder därifrån.
Tyckte den var så söt :D
Jag vill virra runt där och fatta att det är sommar på hög nivå (:
Vill ha sommar nu! ><




Frankrike :D
Markus, Charlotte, Simone, Jag och Julian.
Hade så kul där. Vill tillbaka nu på en gång.
 Bara få sätta sig på mässa och försöka vakna till liv en morgon.
Bara att få ställa sig i matkön och kolla vilken kö som går snabbast.
Sätta sig i 'stödgruppen' och försöka komma på vad vi ska göra och snacka om.
iih vad jag saknar det.
Saknar att gå på kvällen och titta upp mot stjärnorna (och nästan ramla ><)
oj vad jag saknar det.


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Mirre

ååh, det är så kul på skansen xd

2009-01-21 @ 20:18:32
URL: http://majjr.blogg.se/
Postat av: Evelina

Frankrike var typ det bästa?!?!?!

I sommar igen, tack.

2009-01-22 @ 01:35:37
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0