Sempron

Haha, jag failar hela tiden när jag öppnar min laptop och läser på den lilla lappen som sitter på. Det står nämligen 'Sempron' dock så läser jag alltid fel ^^ haha. Synd!

Idag så har jag gått till skolan. Jag började halv elva, riktigt trevligt :) Kan inte klaga på det. Det gjorde inte så mycket att jag bara hade 3 lektioner oxå. Och en av dom var teater, det gjorde inte heller så mycket ^^ Dock så flick jag lov att gå hem, så mina skor och byxor blev blöta, pga snön såklart!

Nyss satt jag och letade dikter till svenskan imorn. Har även gjort min bokgrej, som oxå ska in imorn. Och snart ska jag börja läsa min bok :) Behöver som tur är bara läsa 60 sidor tills imorn :D Det fixar jag lätt ^^
Men jag ville egentligen upp på vinden för att leta grejor som jag troligtvis har där. T.ex. som min kamerasladd >< Kan ju inte lägga in mina bilder, fail.
Och vet ni vad som kanske kommer imorn? Ett paket till mig ^^ Nice nice!

Nu ska jag se om min musik som jag precis fixade blev bra (:

Over and out!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0