Snösnösnö

Ja oj vad det snöar. Lite mysigt, men jag orkar inte med mer snö >< Blir så jobbigt att gå och cykla till skolan då >< Hoppas bara att mamma och pappa är snälla och skjutsar mig :D förhoppningsvis (:

Jonne var här nyss. Mys och fika (: Jag älskar dig <3
Men han skulle iväg och fira sin bror. Ja, Grattis sebbe :)

Ska väl börja med svenskan snart. Har att göra tills imorn... fan. Och jag som har ont i huvudet. Illa! Fast det är ju sant, jag får skylla mig själv rätt mycket. Jag borde kanske ha mina glasögon på mig, så jag slipper få pnt i huvudet varje dag. Men det är jobbigt för mina ögonfransar slår i glaset på glasögona >< Haha ett 'irlandsproblem' (pass^^).

Håller förövrigt på att ladda hem lite the hills och dirty dancing 2 . Ja tjej filmer och serier får en att må bra. Man blir så glad över att alla är så patetiska :D Haha.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga. :) Puss!

over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Johan

Linser? xD

2009-01-25 @ 21:10:42
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0