The Hills

Evelina: Jag vet, jag vet. Var inte meningen att du skulle ta åt dig om du gjorde det. Det var bara, ja nått.. Du vet att jag alltid kommer att älska dig <3

Idag så var väll skolan sådär. Började med dans, rätt nice 'film' vi såg ^^ Lunchen sög. Dumma äckliga potatisbullar >< Men käkade iaf och gick sedan och satte mig med Anna i daotsalen. Vi satt där en timme innan lektionen började. På Historian blev det mer film och alla höll nog på att somna. Både matten och svenskan flöt på ganska bra sen. Dock så lyckades Anna glömma sitt skåp öppet med nyckeln i och så gick hon x) Så nu har jag den i mitt skåp ^^

Annars så har det inte hänt mycket idag inte. Jag har fixat Photoshop cs3, så jag är glad över det :)
Sitter just nu och snackr med Shane :D Han är bara för cool. Blir alltid glad när man läser hans engenlska som är lite småkass x) Haha.
Snart ska jag ta och titta på The Hills och dricka te. Det är nice ^^

over and out!
.

Kommentarer
Postat av: annabrask'

sv: ja det är klart jag vett? :D

men inte jag som frågade ju :)

2009-01-20 @ 18:42:09
URL: http://annabrask.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var inte det att jag tog åt mig, utan att jag bara vill berätta. Du och jag skeden. <3

2009-01-20 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0