17 juni

Grattis Underbara Evelina <3


Ska snart cykla ner till AG för att... ja Johan frågade om jag kunde åka dit. Jag vet inte vad jag ska göra. Tro..

___

Haha, så mkt hann jag skriva innan jag drog. Ja jag fick iaf hålla på med kablar. Hata. Men det gick bra. Dock så är jag inte lika woho nu längre, men det kommer nog tillbaka.
Nu vill jag faktiskt ha mat. jag har inte ätit mer än en macka på ca 27 timmar nu. Lite fail. Men men, jag är ju inte hungrig nu längre. Vet bara att jag booorde äta..
 
Ska väl Ps:a bilder jag har tagit sen. Då blir jag nog på bra humör igen.
Plus att jag har varit duktig idag, jag har börjat att städa mitt rum ^^ tihi.

Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Taaack mitt hjärta! :D <3

2009-06-18 @ 00:35:07
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0