30 juni

God morgon!
Jag var duktig och var uppe redan halv 12 imorse ^^ hehe. Idag blire kanske bad med tjejerna :)
Igår var jag duktig och fixade saker på vårat hus :) Sen städade jag lite inne på mitt rum.
Ja, jag börjar göra som J igen. Jag städar när jag är ledsen eller håller på och få panik. Städningen lugnar faktiskt. Hmm.. jag känner igen mig så mycket i henne. Dock så vet jag inte om det är bra eller ej, eftersom hon stressar som ett djur och jobbar på olika jobb hela tiden. Men vi har våra likheter.  

Nu ska jag ut och leta reda på något att ta kort på. :)

Over and out!
.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hjärta.

2009-07-01 @ 13:41:39
URL: http://nowheregod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0