Försäljare

Hahahaha, ibland älskar jag försäljare :D När dom ringer och är roliga iaf :D Som nyss, då ringde det en kille som snackade göteborska (bara det gjorde mig glad för det låter så kul) och så frågade han efter mamma. Självklart sa jag att hon jobbade och till svar fick jag 'jaha, då ringer vi väl till mammelimammi lite senare då' . Umm mammelimammi? Haha, ja det var lite kul iaf :D

Annars har jag inte gjort mkt idag alls. Kollat slut på The Hills igen. Säsong fem borta :( Nästa tack? Hoppas Spenciiboy håller sitt :D Jaja...

Ska nog ta och platta håret och sen leka lite med min ena älskling.. ja kameran då ;D hehe ^^ den andra älsklingen leker nog med funk och bilen, brum brum. Haha.




Älskar bilden :D
Kommer dock inte ihåg vem som hade tagit den :s


Over and out!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0