Imorgon! :D

Nu blire ett långt inlägg med bilder från igår :)


Imorn äre skooooolaaaavsluuuutning! :D Så nice ^^ Hehe.
Idag så har jag såklart varit i skolan och vad gjorde vi på lektionerna? Jo, spelade musik, kollade på film och käkade fruktsallad ^^ Haha :D

Drog ner på stan sen och nu har jag lånat två böcker :) Ska nog köpa en med sen, som man kan ha på bussen till frankrike (om det blir nån tid till läsning, haha).  Men Men :)



Sen så kom johanna och vi gick och käkade :) Mums! Efter ett tag drog vi till AG för att kolla på när töntarna satte upp scenen ^^ hehe. Min mamma skulle hämta mig där med, fast hon glömde bort mig :( Jaja, bror hämtade mig sen ^^





Igår.




Nan var en glad 18 åring. :D






Det där åt vi :o
och vi lever än!





Fråga mig inte vad de gör..





Jadu... ?





Tårta gillar vi! :D





Paketöppnartime!






Nan och Erica :)
Blir väl säkert lite mer firande i helgen :D
Hehe.


Men sen drog jag och johanna till AG!



Lundberg och Anders ^^





En snyggingsara! ;D





En Johan med glasögon, haha!
:D


Over and out!
.

Kommentarer
Postat av: Johan

fAiL på mig! Men nu har jag klippt mig iaf! :D puss<3

2009-06-11 @ 23:34:50
URL: http://harsolle.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0